Chjarate e rispunsabilità, rinfurzà e rispunsabilità, è creà benefici

A valutazione di e prestazioni di ogni attellu hè una di e misure di a cumpagnia è un tentativu impurtante di riforma salariale di a cumpagnia. Hè l'unicu modu per riduce efficacemente i costi è migliurà a competitività di l'impresa. U prezzu di e materie prime hè aumentatu di manera esponenziale, è a mancanza di energia è di scarsità d'acqua anu sfidatu severamente l'imprese. Duvemu decidi di fà un bon travagliu di valutazione di e prestazioni in l'attellu è aumentà l'efficienza di l'attellu in modo chì a cumpagnia abbia una via d'uscita. U pianu di valutazione stabilisce trè scopi: un scopu di basa, un scopu pianificatu è un scopu previstu. In ogni obiettivu, l'indicatori di primu livellu cum'è pruduzzione, costu è prufittu contanu 50%, è obiettivi di gestione cum'è qualità, pruduzzione sicura, trasfurmazione tecnologica è pruduzzione pulita contanu 50%. Quandu u scopu hè fissatu, i direttori di l'attellu sò invitati à travaglià duramente.

Per chì l'imprese si sviluppinu à longu andà, devenu praticà e so cumpetenze interne, prestu attenzione à a gestione, è dà uguale pesu à a pruduzzione è a qualità. A cumminazione di i dui ùn pò micca esse pregiudiziale. Tutti i direttori di l'attellu devenu falla cù una attitudine pusitiva, piglià ogni indice di valutazione in seriu, accettà a prova di a cumpagnia, è stabilisce un sistema di compensazione orientatu à e prestazioni.

A valutazione annuale di e prestazioni di u direttore di l'attellu hè una piccula unità contabile chì combina trattamentu è valutazione di e prestazioni per fà a funzione di u direttore di l'attellu più chjara è i benefici più diretti, in modu da aumentà l'entusiasmu di u travagliu è l'efficienza di a cumpagnia. Spergu chì migliorendu continuamente u sistema di valutazione di e prestazioni, pudemu assicurà chì l'ubbiettivi di quist'annu sianu compii cù successu. Si spera chì u direttore di l'attellu possa fà un bonu usu di e risorse di u capimachja è di l'impiegati è travaglià duramente per creà una nova situazione in u travagliu.


Tempu di posta: Dic-10-2020