Parechji fattori limitanu u sviluppu di l'industria chimica muderna di u carbone in Cina

Oghje, a nova epidemia di pneumonia di a corona hà un impattu enorme annantu à l'ordine ecunomicu glubale è l'attività ecunomiche, cambiamenti profondi in geopolitica, è una pressione crescente nantu à a sicurezza energetica. U sviluppu di l'industria chimica muderna di u carbone in u mo paese hè di grande impurtanza strategica.

Recentemente, Xie Kechang, vicedeganu di l'Accademia Cinese di Ingegneria è direttore di u Laboratoriu Chjave di Scienze è Tecnulugia di u Carbone di u Ministeriu di l'Educazione di l'Università Tecnologica Taiyuan, hà scrittu un articulu chì l'industria chimica moderna di u carbone, cum'è una parte impurtante di u u sistema energeticu, deve "prumove a rivoluzione di produzzione è di cunsumu energeticu è custruisce un sistema energeticu pulitu à bassu carbonu, sicuru è efficiente" hè a linea guida generale, è i requisiti di basa di "puliti, à bassu carbonu, sicuri è efficienti" sò i requisiti di basa per u sviluppu di l'industria chimica muderna di u carbone durante u "14u Pianu Cinquennale". A missione "sei garanzie" richiede chì un sistema energeticu forte garantisca per u ristabilimentu cumpletu di a pruduzzione è l'ordine di vita è a ripresa di l'ecunumia di a China.

U pusizionamentu strategicu di l'industria chimica di u carbone di u mo paese ùn hè micca statu chjaru

Xie Kechang hà introduttu chì dopu anni di sviluppu, l'industria chimica muderna di u mo paese hà fattu grandi prugressi. Prima, a scala generale hè in prima linea di u mondu, secondu, u livellu di operazione di e strutture di dimostrazione o di produzione hè statu continuamente miglioratu, è terzu, una parte considerableu di a tecnulugia hè à u livellu internaziunale avanzatu o di punta. Tuttavia, ci sò ancu alcuni fattori restrittivi in ​​u sviluppu di l'industria chimica moderna di u carbone in u mo paese.

U pusizionamentu strategicu di u sviluppu industriale ùn hè micca chjaru. U carbone hè a forza principale di l'autosufficienza energetica di a China. A sucietà manca di cuscenza di l'industria chimica muderna di u carbone è di l'industria chimica verde di alta gamma chì pò esse pulita è efficiente, è rimpiazzà in parte l'industria petrochimica, è dopu apparisce a "de-coalizzazione" è "l'odore di a decolorazione chimica", chì face l'industria chimica di u carbone in Cina pusizziunatu strategicamente Ùn hè statu chjaru è chjaru, ciò chì hà purtatu à cambiamenti di pulitica è u sintimu chì l'imprese viaghjanu in un "roller coaster".

E carenze intrinseche influenzanu u livellu di competitività industriale. L'industria chimica di u carbone stessa hà una bassa utilizazione di l'energia è efficienza di cunversione di risorse, è i prublemi di prutezzione di l'ambiente causati da i "trè rifiuti", in particulare e acque reflue chimiche di u carbone, sò di primura; a causa di a indispensabile reazione di regolazione di l'idrogenu (cunversione) in a tecnulugia chimica muderna di u carbone, u cunsumu d'acqua è l'emissioni di carbonu sò alti; A causa di u grande numeru di prudutti primari, u sviluppu inadeguatu di prudutti raffinati, differenziati è specializati in valle, u vantaghju comparativu di l'industria ùn hè micca evidente, è a competitività ùn hè micca forte; per via di u difettu in l'integrazione tecnologica è a gestione di a produzzione, i costi di u pruduttu sò alti, è l'efficienza generale resta da migliurà etc.

L'ambiente esternu limita u sviluppu industriale. U prezzu è l'offerta di u petroliu, a capacità è u mercatu di i prudutti, l'attribuzione è a tassazione di e risorse, u finanzamentu è u ritornu di u creditu, a capacità ambientale è l'usu di l'acqua, u gasu di serra è a riduzione di emissioni sò tutti fattori esterni chì influenzanu u sviluppu di l'industria chimica di u carbone di u mo paese. I fattori singuli o sovrapposti in certi periodi è in certe regioni non solu limitanu severamente u sviluppu sanu di l'industria chimica di u carbone, ma anu ancu assai riduttu a capacità economica anti-risicu di e industrie furmate.

Deve migliurà l'efficienza economica è a capacità anti-risicu

A sicurezza energetica hè un prublema generale è strategicu in relazione à u sviluppu ecunomicu è suciale di a Cina. Di fronte à l'ambiente cumplessu di sviluppu naziunale è internaziunale, u sviluppu di l'energia pulita di a China richiede u sviluppu attivu di tecnulugie di rimozione di l'inquinanti ad alta efficienza, tecnulugie di cuntrollu coordinatu multi-inquinanti è trattamentu di l'acqua. Tecnulugia di emissione zero è tecnulugia di sfruttamentu di e risorse "trè rifiuti", basendu si nantu à prughjetti dimostrativi per uttene l'industrializazione u più prestu pussibule, è in listessu tempu, basatu annantu à l'ambiente atmosfericu, l'ambiente acquaticu è a capacità ambientale di u terrenu, impieganu scientificamente a basa di carbone industria chimica energetica. D'altra parte, hè necessariu stabilisce è migliurà l'energia basata nantu à u carbone è e norme di produzzione chimiche pulite è e pulitiche di prutezzione ambientale cunnesse, migliurà u sistema di gestione di a produzzione pulita di l'approvazione di u prughjettu, a supervisione di u prucessu cumpletu è a post-valutazione, chiariscenu e responsabilità di supervisione, formanu un sistema di accountability, è guidanu è regulanu l'energia basata nantu à u carbone Sviluppu pulitu di l'industria chimica.

Xie Kechang hà suggeritu chì in termini di sviluppu à bassu carbonu, hè necessariu chjarificà ciò chì l'industria chimica energetica basata nantu à u carbone pò è ùn face micca in a riduzione di carbonu. Da una parte, hè necessariu sfruttà appienu i vantaghji di u sottoproduttu di CO à alta concentrazione in u prucessu di l'industria chimica energetica à basa di carbone è esplorà attivamente a tecnulugia CCUS. Impiegazione avanzata di CCS ad alta efficienza è ricerca di punta è sviluppu di tecnulugie CCUS cum'è inundazioni di CO è CO-à-olefine per allargà l'usu di e risorse di CO; da l'altra parte, ùn hè micca pussibule di "lancià u topu" è ignorà l'attributi di u prucessu di l'industria chimica energetica ad alto carbonu basata nantu à u carbone, è inibisce U sviluppu scentificu di l'industria chimica energetica basata nantu à u carbone richiede tecnologie disruptive per rompe attraversu u collu di bottiglia di riduzzione di emissioni à a surghjente è di risparmiu energeticu è di migliurà di l'efficienza, è indebulisce a natura à altu carbonu di l'industria chimica energetica à basa di carbone.

In termini di sviluppu sicuru, u guvernu duverebbe chiarisce a significazione strategica è u pusizionamentu industriale di e sostanze chimiche energetiche à base di carbone cum'è a "pietra di lastre" per a sicurezza energetica di u mo paese, è piglià cun serietà u sviluppu pulitu è ​​efficiente è l'utilizazione di u carbone cum'è puntellu è compitu primariu di trasfurmazione è di sviluppu di l'energia. In listessu tempu, hè necessariu guidà a formulazione di politiche di pianificazione di u sviluppu chimicu è di l'energia basata nantu à u carbone, guidà l'innovazione tecnulugica disruptiva, è prumove in modu urdinatu l'industrie energetiche è chimiche basate nantu à u carbone per uttene gradualmente una dimostrazione d'aghjurnamentu, una cummercializazione moderata è una piena industrializazione; formulà garanzie pertinenti pulitiche ecunomiche è finanziarie per migliurà Implementà l'ecunumia è a competitività di l'imprese, formanu una certa scala di capacità di sustituzione di l'energia petrolifera è di gas, è creanu un bonu ambiente esternu per u sviluppu di l'industria chimica muderna di u carbone.

In termini di sviluppu ad alta efficienza, hè necessariu effettuà attivamente a ricerca è l'applicazione industriale di tecnulugia chimica energetica basata nantu à u carbone ad alta efficienza cume a sintesi diretta di olefine / aromatiche, pirolisi di carbone è integrazione di gasificazione, è realizà scoperte in energia riduzzione di risparmiu è cunsumu; prumove vigorosamente l'industria chimica energetica basata nantu à u carbone è U sviluppu integratu di l'energia è di altre industrie, allargendu a catena industriale, producendu chimichi di alta qualità, caratteristici è di valore elevatu, è migliorendu l'efficienza economica, a resistenza à i rischi è a competitività; approfondendu a gestione di u putenziale di risparmiu energeticu, cuncintrendu nantu à a prumuzione di una serie di tecnologie di risparmiu energeticu cume tecnologie di utilizzu di energia termica di bassu livellu, tecnologie di risparmiu di carbone è di risparmiu d'acqua, ottimisazione di a tecnulugia di prucessu, è migliurà l'efficienza di l'utilizazione di e risorse energetiche. (Meng Fanjun)

Trasferimentu da: China Industry News


Tempu di posta: Jul-21-2020